Bombom Etkinlikleri Tüm Hızıyla Devam Ediyor!

Bombom Etkinlikleri Tüm Hızıyla Devam Ediyor! 

Zafere azmetme anı 21.00 – 22.00
15 Ağustos
Bombom yeni oyun türü tüm heyecanıyla başlıyor! Şiddetli penaltı vuruşlarıyla başarıya ulaşın muhteşem ödülleri kazanın! Hemen savaşa katılın arkadaşlarınızı alt edin!
Büyük Yükleme
15 Ağustos – 17 Ağustos
Çift yükleme etkinlikleriyle şansını arttırın!
- Tek seferde 750 kupon yükleme yaparsan Güçlendirme taşı x252.seviye eğitim iksiri x1, Giriş Bileti x1
- Tek seferde 1500 kupon yükleme yaparsan Güçlendirme taşı x40,3.seviye eğitim iksiri x1Orta seviye enerji taşı x5,Giriş Bileti x2
- Tek seferde 4500 kupon yükleme yaparsan Güçlendirme taşı x100,3.seviye eğitim iksiri x3Orta seviye enerji taşı x15,Giriş Bileti x5
- Tek seferde 7500 kupon yükleme yaparsan Güçlendirme taşı x150,4.seviye eğitim iksiri x5Orta seviye enerji taşı x25,Giriş Bileti x8
- Tek seferde 15000 kupon yükleme yaparsan Güçlendirme taşı x300,4.seviye eğitim iksiri x10Orta seviye enerji taşı x50Nitelik dilek incisi x3
- Tek seferde 45000 kupon yükleme yaparsan Güçlendirme taşı x300,4.seviye eğitim iksiri x25Orta seviye enerji taşı x100Saldırı dilek incisi x5Savunma dilek incisi x5

Hep Birlikte Birlik Kulübü BOSS’a Saldırın!
16 Ağustos – 17 Ağustos
Boss savaşında gücünüzü gösterin muhteşem ödüller sizin olsun!
Etkinlik süresince, Birlik kulübü BOSS'un birlik kulübü kaptanı Savaş ruhu tozu x100, Onur Özü x200, 5.seviye tecrübe iksiri x100 kazanır.
Hazine Çiftliği
15 Ağustos – 17 Ağustos
Etkinlik süresince Hazine Çiftliğine girin, yenileme işlemiyle hazineyi yenileyin! Unutmayın yenileme işlemiyle şansınızı arttıracak gücünüze güç katacaksınız!
Büyük Şans Ruleti
16 Ağustos
Tüm oyuncular Rulet açarak şansını arttırıyor! Siz de bu muhteşem etkinlikle ödüller kazanın!
Bombom Kupon Almak İçin; tıklayınız. 

 

Yorumlar